Polls

  • Xyiian

    Do not check !

    Posted by Xyiian October 14 - 8 votes - 48 views
    dont check this u rtrd
  • CJDIA

    seany is being toxic

    Posted by CJDIA October 13 - 8 votes - 55 views
    ok so he makes me crying and says to me that he murdured my parents should seany could be banned and never comeback? *btw my parents is still alive its a joke*
  • hgfhegfh

    I Am Gonna Thanks My Warmerise Friend Tomorrow

    Posted by hgfhegfh October 13 - 12 votes - 48 views
    My Best Warmerise Friend U Want ShoutOut Pls help me out
  • Zeltonn007com

    #2

    Posted by Zeltonn007com October 13 - 8 votes - 39 views
    Should I make more plls?
  • dalcon

    what the pas for sky?

    Posted by dalcon October 13 - 5 votes - 66 views
    ??
  • XURGERY

    Give away 5k

    Posted by XURGERY October 13 - 18 votes - 57 views
    Give away 5k for randomly in comments open to register now-16Sep..Just comments anything not rude or badly with rules1.Not toxic/blocked by me 2.Not have asking *** much history.The lucky person will be show in this poll and add me to send ***.No aasking me for *** cuz I never give *** and I just give when I want*If you think I am scammer then ignore this poll thx.
  • ARTICUNO

    Legendary Birds

    Posted by ARTICUNO October 12 - 6 votes - 109 views
    Which legendary bird do you like the most?(you can search them on google)
  • CJDIA

    are u bad?

    Posted by CJDIA October 12 - 23 votes - 49 views
    are u bad?
  • Zeltonn007com

    #1

    Posted by Zeltonn007com October 12 - 12 votes - 45 views
    If I had $50,000. What should I do with it?
  • Ferxic

    ok

    Posted by Ferxic October 12 - 39 votes - 56 views
    I already bored with this game and want quit from this game,I sell all weapon and give the ***** to my close friend...I also leave all clan unless (Blood Squadron,Bloody Pirates,Vingadores 999)