Forums » General

WHO IS BEST PLAYER ?

    • 763 posts
    November 19, 2021 7:14 AM PST
    nc racistt joke btw fusion aka alex irl :(
    @Max ban
    This post was edited by Leevizh at November 19, 2021 7:19 AM PST
    • 107 posts
    November 19, 2021 8:21 AM PST

    • 107 posts
    November 19, 2021 8:22 AM PST

    BtS fAN

    • 1537 posts
    November 19, 2021 8:32 AM PST
    Well let’s see. If I am from Korea that makes me Korean. If you are from Africa, you are African. I don’t see anything wrong with that statement.
    • 107 posts
    November 19, 2021 8:48 AM PST

    you literally say to all the african members in this game

    • 763 posts
    November 19, 2021 8:50 AM PST
    Isnt arab from africa too? Or why u posted ' hes african ' black pink btw
    • 1537 posts
    November 19, 2021 8:57 AM PST
    So? I was clarify nationalities in accordance with someone’s prior statement within the subject of this here forum topic. I was not implying any sort of racîst narrative nor was I spewing out racial slurs against anyone. So by you implying that I was racîst by any matter is of your own materialization, and therefore is a false statement, and does not deservingly require a ban due to the fact that I present myself in no kind of harmful demeanor.
    • 414 posts
    November 19, 2021 9:33 AM PST

    lmao I said arab but my father is arab too so I am one

     

    • 414 posts
    November 19, 2021 9:35 AM PST

    On the other hand Kazuya is Turkish (I think) , so he should be serious :V

    • 763 posts
    November 19, 2021 9:44 AM PST
    Kazu is british not turk. He has 20 ping
    • 14 posts
    November 20, 2021 7:24 PM PST

    Farzblack said: I miss old days in 2014-2016 where true pro player are recognized through their clan allegiance. In my opinion only two (2) clans that own the best of the best of the best players in Warmerise 1. Sunrize 2. RK We don't spend our time listing who's the best. Only gun and kill counts do the talk and we know the true pro when we see one. Today I see only bunch of useless kids doing self claim best player, pro xp farmer, ****/account beggars and soft-tissue-heart players who stuck spamming on Max's profile for useless point. I hope Max sees this game need new mode and better gameplay experience as many players started getting bored on TDM/Elimination mode and making their own flamewar mode on this forum.

    PogU omg am pro kekw

    new gamemode would be pog tho tbh

    • 128 posts
    November 20, 2021 7:32 PM PST

    I am the best Warmerise player 2005-2021

    *Request topic lock*


    This post was edited by Erlaanz at November 20, 2021 7:32 PM PST
    • 107 posts
    November 21, 2021 3:08 AM PST

    Erlaanz said:

    I am the best Warmerise player 2005-2021

    *Request topic lock*

    go married to faerie

    • 121 posts
    November 21, 2021 6:27 AM PST
    I am da one.. I'm da best player

    *mic drop*
    • 1537 posts
    November 21, 2021 9:38 AM PST

    Erlaanz said:

    I am the best Warmerise player 2005-2021

    *Request topic lock*

    Vouch.

    • 266 posts
    • 197 posts
    January 13, 2022 4:44 AM PST

    thats why you have no friends 

    • 197 posts
    February 25, 2022 9:44 PM PST

    wh1plash said: nc racistt joke btw fusion aka alex irl :( @Max ban
    i dont get how people just calling them by their true race means racism

    • 1537 posts
    February 25, 2022 9:52 PM PST

    That's literally coming from the guy mouthing off racial slurs lol

    • 121 posts
    February 25, 2022 10:37 PM PST
    Didn't expect seeing BTS and Blackpink here lmao, y'all made my day...
    • 763 posts
    February 26, 2022 12:02 AM PST

    wtr said:

    wh1plash said: nc racistt joke btw fusion aka alex irl :( @Max ban
    i dont get how people just calling them by their true race means racism

    and i don't get why are you commenting on last year's post, Mr NoTsTaLkeR

    • 197 posts
    February 26, 2022 12:05 AM PST

    what the hell is Mr NoTsTaLkeR

    im just looking through old forums because bored

    • 1537 posts
    February 26, 2022 9:11 AM PST

    It was also a fairly recent post on this topic

    • 350 posts
    February 26, 2022 9:19 AM PST

    Vil3 is the best player

    • 103 posts
    February 27, 2022 3:08 AM PST
    Castiel said:
    He’s African.

    You know arab = african