Forums » General

Report Hackers And Cheaters Thread

    • 690 posts
    October 7, 2021 1:41 PM PDT

    imagine make random sht in forum

    • 5 posts
    October 7, 2021 1:42 PM PDT

    Exynom said:

    Waliidou said:

    https://warmerise.com/profile/Exynom this is my acc stolen

    YES I HACKED HIM IM VoolteX  JAJA

    give my acc pls :sob:

    • 218 posts
    October 7, 2021 9:34 PM PDT

    Making this message so I dont get notification from this forum for eternity.

    • 8 posts
    October 8, 2021 9:12 PM PDT

    Waliidou said:

    Exynom said:

    Waliidou said:

    https://warmerise.com/profile/Exynom this is my acc stolen

    YES I HACKED HIM IM VoolteX  JAJA

    give my acc pls :sob:

    bruh that is your own fault, just tell him to send you the **** boi

    • 80 posts
    October 11, 2021 11:24 AM PDT

    Profile Link: https://warmerise.com/profile/uou

    Map Name: SNOW WAR

    Screenshot / Video: https://youtu.be/nRxaNCQ8tbE

    Summary:

          LAG SWITCH. Recognized by himself 

    • 690 posts
    October 11, 2021 12:59 PM PDT

    Airwolf said:

    Profile Link: https://warmerise.com/profile/uou

    Map Name: SNOW WAR

    Screenshot / Video: https://youtu.be/nRxaNCQ8tbE

    Summary:

          LAG SWITCH. Recognized by himself 

    actually i agree with you, In today i played sky with him he was killing me through the walls, and killing me after 2 seconds of killing him, And when he look at wrong side he still headshots me o. O ? 

    unskilled bots smh..

    • 564 posts
    October 11, 2021 1:00 PM PDT

    Airwolf said:

    Profile Link: https://warmerise.com/profile/uou

    Map Name: SNOW WAR

    Screenshot / Video: https://youtu.be/nRxaNCQ8tbE

    Summary:

          LAG SWITCH. Recognized by himself 

    he doesnt lag switch men ur just jealous that they have better ping than urs

    • 564 posts
    October 11, 2021 1:02 PM PDT

    agent743 said:

    Airwolf said:

    Profile Link: https://warmerise.com/profile/uou

    Map Name: SNOW WAR

    Screenshot / Video: https://youtu.be/nRxaNCQ8tbE

    Summary:

          LAG SWITCH. Recognized by himself 

    he doesnt lag switch men ur just jealous that they have better ping than urs

    but they actually still have +150 ping and lags a bit

    • 690 posts
    October 11, 2021 1:13 PM PDT

    Nc kick @airwolf ngl so pro, rip your career son

    • 127 posts
    October 11, 2021 9:37 PM PDT

    Why are you posting? you said you agreed with him.

    Your screenshot has nothing to do here, it just shows that superhuman is dominating you with the knife :)


    This post was edited by Sybil at October 11, 2021 9:38 PM PDT
    • 3 posts
    October 11, 2021 9:58 PM PDT
    Lmfao Airwolf is like a thucking girl, always reporting someone .Why you ship ,Try to be cool one day maybe you will be appreciate,AirDog you are the more hated in the community, Need to change and THUCK OFF!!!
    • 3 posts
    October 11, 2021 10:01 PM PDT
    All Shedefekep Ty You
    • 42 posts
    October 11, 2021 10:05 PM PDT

    lol

    • 690 posts
    October 11, 2021 11:28 PM PDT

    Sybil said:

    Why are you posting? you said you agreed with him.

    Your screenshot has nothing to do here, it just shows that superhuman is dominating you with the knife :)

    they kick me cuz i killed super 4 times xoxxoxo, i think him and airwolf are friends or ..maybe couples? XD

    • 12 posts
    October 12, 2021 5:16 AM PDT

    lol

    • 127 posts
    October 12, 2021 10:14 PM PDT

    Exynom said:

    Sybil said:

    Why are you posting? you said you agreed with him.

    Your screenshot has nothing to do here, it just shows that superhuman is dominating you with the knife :)

    they kick me cuz i killed super 4 times xoxxoxo, i think him and airwolf are friends or ..maybe couples? XD

    Surement les meilleurs amis du monde

    • 1 posts
    October 16, 2021 6:55 AM PDT

    • 3 posts
    October 16, 2021 2:18 PM PDT

    Kekeke

     

    • 1 posts
    October 16, 2021 2:38 PM PDT

    LOL

    • 41 posts
    October 19, 2021 5:32 PM PDT

    you guys noticed how reaper shut the hell up?

    • 1162 posts
    October 19, 2021 5:47 PM PDT
    Yes I’m glad. But why did he decide to stop?
    This post was edited by Fameful at October 19, 2021 6:07 PM PDT
    • 1 posts
    October 20, 2021 1:24 AM PDT

    Xyiian said:

    Nc kick @airwolf ngl so pro, rip your career son


    wow jdi lmao

    • 67 posts
    October 23, 2021 8:16 PM PDT

    Profile Link: https://warmerise.com/profile/IMax
    Summary: impersonated (Fake Max account)

    • 120 posts
    October 25, 2021 7:45 PM PDT

     

    Hi Max,

     

    Below is a video of today's game 

    Location : Secretlab

    Players using either a game bug exploit or hack to get more XP points

    Play Now Warmerise Personal Microsoft​ Edge 2021 10 25 22 05 58 - YouTube

    • 1162 posts
    October 25, 2021 8:05 PM PDT

    I watched the entire video. From what it seems the player "xSHOTER12" does not seem to take any damage from anything the entire match, despite taking over 101 damage on several occasions.  There is a bug that I have witnessed and experienced wherin the player remains un-killable for the duration of that match, but that being said, while you had the bug, you couldn't kill anyone while it lasted.  In the video "xSHOTER12" seems to allude to it being some sort of game glitch.  That being said, he did decide to exploit it, and use it as an unfair advantage over other players, instead of exiting the match.